Back to normal

Jahaja, nu var det måndag igen. Och dags för att jobba arsle av sig -  igen.
Det var skönt att bara få göra ingenting hela helgen. Mådde inte så bra efter fredagen ;)
Men ja, nu är det ju tillbaka till det normala. Men efter idag är det ju helg för mig igen så jag kan egentligen inte laga. Men att gå upp nu och behöva jobba hela dagen får mig att känna panikångest typ. Haha. No I can do it!
Anna är ledig idag så ingen aning om vad hon ska göra, det får ni väl se :P
Nu ska jag köka lite frukost och ignorera ignorera ignorera.
PoK!/Emelie

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: ja :O eller hur :O

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, e nyfiken! hehe :D

2009-11-09 @ 18:39:48
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0