Kväller

Helluuu!
Vi är väl medvetna om hur otroligt meningslösa vi är på att blogga. Men hallå, vi har ju liv! Sort of..

Igår jobbade jag och Anna hela dagen, heela långa dagen! Jag hade ju turen att jobba med Kai mot kvällskvisten, men för sista gången(?) på två månader, typ.
Efter jobbet drog vi hem till Anna och hade en lika mysig filmkväll som kvällen innan. Med lite singstar innan det såklart. Anna har fått hårt motstånd nu, oh no he didnt!

Idag har vi små + Helene åt skridskor! Yes ni hörde rätt. Och mina skridskor är spårlöst försvunna så jag fick låna mammas konståknings... sug! Man kan inte åka i såna. Jag åkte till och med bättre i Fredriks ca tio storlekar för stora hockeyskridskor!
Sedan blev det lunch hos Anna, filmtittning en stund Raise your voice. Man minns den som bättre än vad den är egentligen, haha, var väl för att man var yngre då, den är töntig! Men jag grät till den, oh yes I did...

Nu sitter jag och Anna här efter att ha fått skjuts av snäll-Fredrik till Gustavsberg!

PoK!/Mellie

Kommentarer
Postat av: Tobias

Riktigt fin blogg!

Verkligen! :P

2009-11-14 @ 22:57:47
URL: http://tobiasochemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0