Kom nyss ut ur..

..en superhärlig lång varmdusch! Jag har nog duschat så mycket att jag skulle kunna skippa att duscha på ett år! (Haha skämtåsido, Vad som pågår i Annas hjärna just nu är den "skrämmande" statistiken att en människa duschar ungefär 200 gånger per år, hon tycker detta är svinäckligt)
Och på tal om svinäckligt. Jag har börjat känna mig öm i hela kroppen, och hela kroppen, känner mig frusen och sen varm, kan det vara svininfluensan som kommer smygandes? Jo, det vore ju typiskt eftersom jag senast idag fnös åt att vaccinera sig. Hehe, oops.

Nu ska jag och Anna sova. I nybäddade mysiga sängar. (Well, i Annas fall en nybäddad mysig madrass, haha!)

Godnatt alla söta människor!
PoK! /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0